Результати ефективності навчаного процесу у Львівському центрі ПТО ДСЗ
Моніторинг якості знань здобувачів освіти Центру
січень- вересень 2024 року*
(* заповнюється по завершенню навчання групи)
№
з/п
|
Професія
|
Кількість слухачів
|
Якість освіти
|
1
|
Перукар (перукар-модельєр)
|
8
|
Високий рівень 2 (25%)
Середній рівень 6 (75%)
|
2
|
Касир торговельного залу
|
6
|
Високий рівень 2 (33,3%)
Середній рівень 4 (66,6%)
|
3
|
Манікюрник
|
9
|
Високий рівень 6 (66,6%) Середній рівень 3 (33,3%)
|
4
|
Тракторист - машиніст с/г виробництва
|
30
|
Високий рівень 12 (40%) Середній рівень 18 (60%)
|
5
|
Швіачка |
11 |
Високий рівень 4 (36,4%) Середній рівень 7 (63,6%) |
6
|
Оператор котельні |
30 |
Високий рівень18 (60%) Середній рівень 12 (40%) |
7
|
Машиніст (кочегар) котельні |
30 |
Високий рівень 21 (70%) Середній рівень 9 (30%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моніторинг якості знань здобувачів освіти Центру липень 2022 року - грудень 2022р.*
(* заповнюється по завершенню навчання групи)
№
з/п
|
Професія
|
Кількість слухачів
|
Якість освіти
|
1
|
Оператор котельні
|
30
|
Високий рівень 5 (17%) Середній рівень 25 (83%)
|
2
|
Машиніст (кочегар) котельні
|
30
|
Високий рівень 5 (17%) Середній рівень 25 (83%)
|
3
|
Тракторис-машиніст с/г виробництва , А1
|
30
|
Високий рівень 22 (73%) Середній рівень 8 (27%)
|
Моніторинг якості знань здобувачів освіти Центру
січень- вересень 2023 року*
(* заповнюється по завершенню навчання групи)
№
з/п
|
Професія
|
Кількість слухачів
|
Якість освіти
|
1
|
Перукар (перукар-модельєр)
|
5
|
Високий рівень 2 (40%)
Середній рівень 3 (60%)
|
2
|
Касир торговельного залу
|
12
|
Високий рівень 5 (42%)
Середній рівень 7 (58%)
|
3
|
Манікюрник
|
8
|
Високий рівень 6 (75%) Середній рівень 2 (25%)
|
4
|
Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування
|
8
|
Високий рівень 4 (50%) Середній рівень 4 (50%)
|
5
|
Тракторист - машиніст с/г виробництва
|
30
|
Високий рівень 10 (33%) Середній рівень 20 (67%)
|
6
|
Водій трамвая
|
9
|
Високий рівень 7 (78%) Середній рівень 2 (22%)
|
7
|
Водій тролейбуса
|
7
|
Високий рівень 3 (43%) Середній рівень 4 (57%)
|
8 |
Швіачка |
13 |
Високий рівень 3 (21%) Середній рівень 10 (79%) |
9 |
Оператор котельні |
30 |
Високий рівень 20 (67%) Середній рівень 10 (33%) |
10 |
Швачка |
8 |
Високий рівень 3 (38%) Середній рівень 5 (62%) |
11 |
Машиніст (кочегар) котельні |
30 |
Високий рівень 23 (77%) Середній рівень 7 (23%) |
12
|
Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
|
7
|
Високий рівень 5 (71%) Середній рівень 2 (29%)
|
Моніторинг якості знань здобувачів освіти Центру липень 2022 року - грудень 2022р.*
(* заповнюється по завершенню навчання групи)
№
з/п
|
Професія
|
Кількість слухачів
|
Якість освіти
|
1
|
Оператор котельні
|
30
|
Високий рівень 5 (17%) Середній рівень 25 (83%)
|
2
|
Машиніст (кочегар) котельні
|
30
|
Високий рівень 5 (17%) Середній рівень 25 (83%)
|
3
|
Тракторис-машиніст с/г виробництва , А1
|
30
|
Високий рівень 22 (73%) Середній рівень 8 (27%)
|
Моніторинг якості знань здобувачів освіти Центру
квітень- липень 2022 року*
(* заповнюється по завершенню навчання групи)
№
з/п
|
Професія
|
Кількість слухачів
|
Якість освіти
|
1
|
Перукар (перукар-модельєр)
|
12
|
Високий рівень 9 (75%)
Середній рівень 3 (25%)
|
2
|
Візажист
|
7
|
Високий рівень 5 (71%)
Середній рівень 2 (29%)
|
3
|
Манікюрник
|
12
|
Високий рівень 10 (83%) Середній рівень 2 (17%)
|
4
|
Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування
|
6
|
Високий рівень 4 (67%) Середній рівень 2 (33%)
|
5
|
Касир торговельного залу
|
10
|
Високий рівень 5 (50%) Середній рівень 5 (50%)
|
6
|
Водій трамвая
|
14
|
Високий рівень 7 (50%) Середній рівень 7 (50%)
|
7
|
Водій тролейбуса
|
14
|
Високий рівень 3 (21%) Середній рівень 11 (79%)
|
10
|
Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення
|
7
|
Високий рівень 5 (71%) Середній рівень 2 (29%)
|
Постійне вдосконалення та осучаснення матеріальної бази дозволяє проводити і щоразу покращувати якість навчання у відповідності сучасним вимогам освіти. Для цього у всіх навчальних кабінетах встановлена і використовується мультимедійна техніка із проекторами, веб-камерами, проекційними екранами та акустичними системами. Це дозволяє проводити навчання на високому рівні, зокрема працювати дистанційно із здобувачами освіти, оскільки цьогоріч у зв’язку з карантинними обмеженнями стало актуальним і затребуваним таке навчання. Воно зорієнтоване на забезпечення максимальної доступності і зручності.
Навчання проводиться на різних платформах, зокрема Classroom, Zoom та ін.
Якість освіти пов’язана із результативністю навчального процесу, результатом якого є високий відсоток працевлаштування здобувачів освіти на підприємства Львова та області. Тому, Центр йде в ногу з часом, впроваджуючи інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виробничий процес.
У навчальному процесі створюються та використовуються сучасні електронні навчальні матеріали. Здобувачі освіти і викладачі нашого закладу мають можливість користуватися високоякісними локальними і мережними освітніми інформаційними ресурсами.
Організація контролю за якістю навчання у Центрі – це планування внутрішнього контролю, передбаченого розділом річного плану роботи, який включає комплекс заходів, спрямованих на підвищення якості навчального процесу, зокрема погодження із роботодавцями та внесення, при необхідності, варіативного компоненту змісту певної дисципліни у робочих навчальних планах та програмах, відповідно до змін у техніці, технологіях, організації праці, тощо. Адміністрація Центру, методисти, працівники обласного центру зайнятості систематично відвідують заняття та проводять аналіз проведених уроків. Основна мета контролю за навчанням – забезпечення навчального процесу шляхом систематизації знань, умінь і навичок слухачів, самостійно застосовувати ними здобуті знання на практиці.
Проводиться робота із підготовки та використання в навчальному процесі підручників, в тому числі і електронних. У 2020 році викладачами центру були видані два навчальні посібники з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», а саме: Кузенко Л.М., Вантух З.З. «Охорона праці в галузі механізації сільськогосподарського виробництва»; Дмитрів В.Т., Вантух З.З., Дмитрів І.В. «Об’ємні гідроприводи: будова і особливості функціонування».
В цілому за останні роки силами викладачів Центру розроблено і видано 12 авторських навчальних посібників, які розміщені в каталогах видавництв «Кондор» та «Новий світ» і реалізовуються для потреб навчальних закладів. Вказані навчальні посібники є і в бібліотеці ЛЦПТО по 20 екземплярів кожен і використовуються слухачами нашого навчального центру.
Якість у системі професійної освіти і навчання
«Якість», чи навіть «якість у системі професійної освіти і навчання» не є абсолютним поняттям, тому неможливо дати вичерпне і всеохоплююче пояснення якості у системі професійної освіти і навчання. Це швидше соціальна конструкція, трактування якої залежить від цінностей, цілей, ресурсів зацікавлених сторін, а також від загального контексту. Так, Європейський центр розвитку професійної освіти і навчання (CEDEFOP) у своєму «Глосарії на тему якості в освіті і навчанні» подає таке визначення якості: «ступінь, до якої наявні характеристики задовольняють вимоги».
16:16 06.04.2021