A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Львівський центр
професійно-технічної освіти
державної служби зайнятості

Робота асистента вчителя в інклюзивному класі з дітьми з особливими освітніми потребами

Дата: 18.08.2023 14:54
Кількість переглядів: 319

Робота асистента вчителя в інклюзивному класі з дітьми з особливими освітніми потребами

 

У Львівському центрі ПТО ДСЗ проходять курси підвищення кваліфікації за напрямом: Психолого-педагогічний супровід асистента вчителя». Одна група вже завершила навчання з 09.08.2023р.-14.08.2023р., інша група почала навчання з 16.08.2023р. – 21.08.2023р. – ще навчається. Тривалість курсів складає 30 годин. Професійний склад викладачів, з відповідним практичним досвідом, приємна атмосфера, отримання зворотного звязку між учасниками навчальної групи та викладачами, дають змогу оцінити та зробити аналіз, що дані курси потрібні для отримання належних базових знань із психології, педагогіки, правознавства та знання, як діяти у надзвичайних ситуаціях в умовах воєнного стану. Отримані відгуки свідчать проте, що такі курси є актуальними та затребуваними серед педагогічних працівників, які обіймають і будуть обіймати посаду «асистента вчителя».

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ У

ЛЬВІВСЬКОМУ ЦЕНТРІ ПТО ДСЗ

Знання:

  • володіння інформацією про індивідуальні психологічні особливості особистості;
  • актуальні проблеми соціальної адаптації для дітей з обмеженими функціональними можливостями в умовах інклюзивного навчального закладу освіти;
  • роль та завдання асистента вчителя в шкільному житті класу;
  •  компетентнісний підхід у наданні психолого-педагогічних послуг.

Уміння:

  • характеризувати сучасний стан підготовки дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання;
  • використовувати інноваційні підходи в корекції навчання дітей з особливими потребами;
  • здійснювати професійні функції в процесі інклюзивного навчання, ураховуючи різні освітні потреби учнів з обмеженими можливостями здоров’я, забезпечуючи включення їх у загальноосвітнє середовище, створюючи умови для їх розвитку й саморозвитку, повноцінної соціалізації;
  • здійснювати індивідуальний та диференційований підхід до вихованців з вадами психофізичного розвитку;
  • формувати готовність здорових дітей до позитивної спільної взаємодії з однолітками, що потребують корекції психофізичного розвитку;
  •  проводити роботу з батьками щодо надання їм правдивої інформації про осіб з порушенням психофізичного розвитку.

Комунікація:

  • будувати партнерську взаємодію та демонструвати гуманну поведінку з різними суб’єктами освітнього процесу закладу освіти;
  • толерантно ставитися до думок і позицій інших;
  • залучати батьків, представників культурних національних товариств до спільної роботи з виховання та соціалізації дітей.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора